söndag 6 april 2008

Katalin (Uppsala) fredag den 11 april

Hej och hallå! Jag vill på detta sätt göra lite reklam för att härliga Anna Christoffersson spelar på Katalin kl 21:00 här i Uppsala nu på fredag, inträde 180:-! Kolla gärna in hennes hemsida för att få ett smakprov. Ifall du tänker komma går det bra att boka bord så vet du att du får en bra plats - annars är det naturligtvis bara att dyka upp!
Jag har den stora äran att köra henne, så mig ser du någonstans snett bakom henne. :-)
Hoppas att vi ses!

4 kommentarer:

lillamamman sa...

Hm. Om man ska köra någon måste man väl sitta åtminstone vid sidan av? Blir lite rädd när jag tänker mig dig körandes från baksätet...

;-)

T.

Frida sa...

Men OJ så fel du har! Nu blev det nästan pinsamt här i bloggen.
Jag är en MÄSTERLIG backseat-driver så det här kommer gå finfint, serru!

*i stort sett säker på att hon vann denna prestigefyllda kamp*

lillamamman sa...

Med andra ord är jag glad för att det var jag och inte du som körde till Öland...

Fram för fler sovsäcksupphämtningar åt folket!

Frida sa...

Grrr
>:-(
Bah!