torsdag 22 maj 2008

Och så en konsert till...

Snart ska jag skriva något mer personligt igen, men först kommer här ännu en liten puff för en konsert! Denna gång är det dock något som ligger mig särskilt varmt om hjärtat eftersom det nu är min alldeles egna kör som gör sitt första framträdande! Åh vad spännande!!

Nu på lördag, den 24 maj kl 15:00 i Johan III's galleri, Uppsala Konstmuseum, Uppsala slott har "Frida Björks Kammarkör" en försommarkonsert med fri entré. (Om någon för övrigt har en bra idé till ett lite mer intressant namn så tas det tacksamt emot, jag är dokumenterat urkass på att komma på namn på körer och blygs över vad det slutligen blev...)

Konserten blir kort, vi har ju bara hållit på i en termin, men vi hoppas ändå på mycket folk så välkommen att lyssna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Namnförslag: "Linus Hugossons kammarkör"

Om ni är bra, det vill säga... ;-) Fast det tror jag säkert att ni är.

Nu ser vi fram emot lite mer personliga inlägg i framtiden. Kan du inte skriva lite om sport eller nåt sånt? :)

Rakel sa...

Du vet ju redan att 70%, nej jag ska inte ljuga, 95% av allt av ovanstående säger är ren rapakalja. Men för säkerhets skull ville jag påminna dig. Hoppas altt gick som du önskade.

Anonym sa...

Det är ju typiskt, när saknade slår till är klockan för mycket hos dig för att jag ska våga ringa.

Får önska glad midsommar så här. Hoppas lyckas ringa vid lämplig tidpunkt framöver!

Kram!
Tussan

Frida sa...

Hej Tove! Så oerhört najs att höra ifrån dig igen! Det är ju du & din släkt som har ansvar för att kommentera på min blogg.;-)
Förstår att ni ju är tillbaka i staterna - lekbordet och påsen med kläder på trappan sa allt....
Du, jag kommer inte in på din blogg längre så jag vore jätteglad ifall du skickade en inbjudan till lilla mig. Puss & kram!

Anonym sa...

Hej!

Vi sprang på din S på IKEA här om dagen och han berättade att ni skulle leda lovsång för första gången i City K:an nu på söndag! Vi är så glada för din skull att du fått jobb där, hopppas att ni båda kommer att trivas och bli både till välsignelse och bli rikligt välsignade själva! All the best! /Dèsirée

lillamamman sa...

Du...eh...snart blir det maj igen. Hur ska du göra då? Tänk om alla vi läsare dyker upp den 24:e vid slottet och förväntar oss en truddilutt?

#djupt orolig#