onsdag 4 januari 2012

Testing testing

Mitt bloggande dog ju liksom lite hastigt och lustigt i oktober. Anledningen var främst att appen jag använde inte klarade av övergången till iOS 5, men jag hade dessutom ledsnat på att den inte laddade upp bilder i ok kvalité. För att bilderna inte skulle bli ett enda pixelinferno fick jag först tanka in bilderna i datorn för att sedan ladda upp dem via sajten! Typ hela poängen med appen var därmed borta. NU är dock appen uppdaterad och de antyder att även bildproblematiken ska vara löst. Så, jag testar! Stämmer det så bli det fart på bloggen igen. :) Stämmer det inte så kommer jag att fortsätta med att ligga lågt. Så, upp till bevis nu. Här kommer en bild från 1:a advents morgon - förhoppningsvis i fin kvalité!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns som att du firat advent i ett sekel nu!

Tove

KÄRIN [I write – therefore I am] sa...

exakt...
...så jag antar att appen inte funkar?

tips: jag köpte BlogPress, iofs 38 kr, men den funkar bra. =)