onsdag 10 december 2008

Strålande jul!

Ja, när det nu har gått sisådär drygt 2 månader sen sist kanske ett litet hej kan vara på sin plats? Det mest logiska vore ju att jag berättade om LEVI, vår ljuvliga lille kille som kom till världenstorebrors 4-årsdag, men det får jag återkomma till. Nu vill jag bara inbjuda till min kammarkörs Julkonsert på Slottet på lördag & söndag, 13-14/12!

Kl 18 börjar själva konserten, men den som kommer i god tid hinner även dricka glögg på bottenplan. Vi håller även denna gång till i Johans den III:s galleri, plan 3 i Konstmuseets lokaler. Entré 95:- (barn under 16 år gratis).

Ta med släkt & vänner och njut av vacker sång och musik i vackra lokaler. Varmt välkommen!!

4 kommentarer:

lillamamman sa...

Oh!
Lycka! Ett inlägg!

Love!

Lilla jag i stora väster

Rödluvan sa...

Och den var VACKER också (konserten alltså). Mariasången var favorit!
I brist på kommentarer om den nyfödde sonen från hans ömma moder kan jag tillägga att han skötte sig exemplariskt i undertecknads famn:-)

Rödluvan sa...

Nu vill jag ha FLER inlägg här!

Anonym sa...

Skriker högt från Texas så att det hörs till Sävja:

"NU ÄR GLADA JULEN SLUT SLUT SLUT
JULEGRANEN BÄRES UT UT UT
MEN TILL NÄSTA ÅR IGEN
BLOGGAR HON VÅR GAMLE VÄN
FÖR DET VILL VI GÄRNA!!!"

*hoppas hoppas hoppas*