lördag 17 januari 2009

Ja du, mrs Houston

Ska du få rätt igen? Stämmer det att det liksom är dags för ett nytt inlägg? Jo, det är väl sant, men prestationsångesten kommer så lätt krypande...
Dels har två av mina tre favoritsystrar börjar blogga och OJ vad de bloggar!! Skriver nya inlägg mest hela tiden vilket gör mig imponerad och modlös - jag vet att jag inte kommer att komma upp till deras nivåer.
Dels har jag ju köpt en ny dator med kortläsare, så nu har jag inga som helst ursäkter till att inte publicera bilder. *suck*
Livet är minsann inte bara en dans på rosor.

4 kommentarer:

Rödluvan sa...

Så sant! Livet är ju en fest oxå som jag brukade meddela alla nygifta på 90-talet. Så härligt underbart fantastiskt md ett inlägg från grodan! HURRA! Nu fick man desutom verifiera sin kommentar med något som nästan betydde något dessutom: SWEED.
Nästan iallafall...

Rödluvan sa...

Dessutom. Om jag nu missade det ordet i förra kommentaren.

Anonym sa...

Hehe... jag kanske ska sluta provocera fram inlägg, jag låter som en liten maffios ju. Fast å andra sidan så skulle så många människor bli olyckliga om det tystnade för gott på den här sidan. Så jag kanske fortsätter att utöva påtryckning. För den goda sakens skull, vill säga.

Rakel sa...

pics! pics! pics!