fredag 15 januari 2010

Jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig!

Åh, ibland är det SÅ SVÅRT att behöva avstå från det man mest av allt längtar efter och som plötsligt finns inom räckhåll. För vem vill inte ha ett sovrum som inspirerats av en blandning av sockervadd, Svansjön och...rent vansinne?

Just detta finns just nu till salu på Blocket och jag sitter med mobilen i handen, redo att ta ett enkelt sms-lån för att kunna finansiera drömmen. Tänk vad ljuvligt, romantiskt och alldeles, alldeles UNDERBART att få både inleda och avsluta varje dag i denna inredningsdröm!

Om de varma, smakfullt designade tapeterna dessutom kan ingå i köpet är ju lyckan gjord...

Men nej. Man kan inte få allt man drömmer om, och detta måste nog tyvärr bli precis en sådan dröm som aldrig kommer att bli sann. Så synd.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma mia.
Det där skulle jag inte ens vilja ha - om jag så fick det gratis.
Hjälp.
Nej, Frida, jag blev så matt av det här, så nu får jag gå hem!

Cece sa...

AHAHAHAHAHHAHA! Jag dööööör!!!!!

Hanna sa...

hahaha...trodde du verkligen hittat nåt tills jag såg bilden:-) Disaster:-) helt sinnesjukt att folk har sådana möbler!

Frida sa...

Tangentbordet; håller helt med. Inte ens gratis - och nästan inte ens om man fick 13500 tillsammans med möblerna. I alla fall inte om man då var tvungen att faktiskt leva med dessa monster.
Cece; jag tackar & niger. ;-)
Hanna; ja, lite sinnessjukt är det faktiskt. Jag fattar noll och ingenting!!

lillamamman sa...

Visserligen skulle möblerna passa resten av er möblering alldeles utmärkt;-), men jag tycker ni ska lägga slantarna på en resa hit istället.

Rödluvan sa...

Deja Vu Värnamo hotell hösten 2008... KÖÖÖÖP! Jag tackar för årets hittills mest hysteriska inlägg. *asg*

Sara sa...

Men det är ju ett 'Italienskt sängpaket'
det måste ju vara någon slags stil och klass på det?!
Är det i plast tror du??
/Sara

Anonym sa...

Käre Gud? Vem har skapat detta och tittat på sitt verk och varit nöjd?
Jag får panik och skulle hellre flytta in i dotterns knallrosa dockhus än att sova en natt i den sängen...oj oj oj. Dèsirée

Paula sa...

mm! tänk att få sova i denna underbara, sockersöta, fluffiga marängswiss! har du redan köpt den eller har man fortfarande chansen?

Samuel sa...

Tråkigt att utrymmet i vårt sovrum är så begränsat så att vi inte får plats med ens sänggavel och nattduksbord. Men du kan väl gömma det här i ditt hjärta och aldrig mer...

Anonym sa...

Men Frida bevarade och begrundade allt detta i sitt hjärta ...

Alltså, SÅ snyggt! De där italienarna kan dom. Synd att man blivit så varnad om de där sms-lånen. Annars hade jag ju lugnt gått på reklamen på blockets högerkant och klickat hem drömsängen. Men, visst finns det faktiskt maränger som heter drömmar?

It must be a sign!